Tänään on ollut ihana päivä!

Eilen tosiaan pidettiin Reetan kanssa linjat auki monta tuntia ja suunniteltiin tänpäivästä radio-ohjelmaa. Yhteisen suunnittelun jälkeen koitin laittaa vielä ajatukset kasaan ja menin nukkumaan vähän ennen kolmea. Kyllä kannatti suunnitella. Siellä oli aivan ihanaa!

Tehtiin siis n. tunnin radio-ohjelma Hattutehtaalla Free your mindiin. Alussa jännitti sen verran, että puhuin kauheen nopeesti ja luin paljon paperista, mutta se oli vaan ekat lauseet. Sen jälkeen oli koko ajan ihan mielettömän hauskaa. Reetan kanssa oli niin helppo olla ja kaikki mokat tuntu ihanan inhimillisiltä ja siks niin hauskoilta. Pahin oli, kun soitettiin yks jingle, joka oli aivan järkyttävän huono ja meillä oli mikit päällä samaan aikaan ja sanoin siihen päälle: "Hirvee." Ups. Ehkei kukaan huomannu. Oli siinä myös sellasta sähellystä, kun samaan aikaan yritin vaihtaa levyä, laittaa taustaääntä ja puhua liidiä, niin se puhe oli sellasta papatusta jostain ihan aiheen vierestä ja katkeili koko ajan. Ei se haittaa. Sen jälkeen oli ihan sellanen olo, että ois voinu jatkaa vaikka kuinka pitkään. Kaisa kehu maasta taivaisiin. Se oli ihanaa. Reetta sano jo ensimmäisen biisin aikana: "Kyl mä ainaki otan kympin." Nauratti. Tota vois kyllä tehä enemmänki ja ne sano, että tulkaa tekemään. Wiih.

Hattutehtaalta mentiin koululle abilauluharkkoihin, jotka oli ihan järkyttävät. Kukaan ei osannu mitään lauluja, eikä siitä laulamisesta tullu mitään. Penkkaripäivänä voi olla, että kaikki paremmissa tunnelmissa yhtäkkiä osaakin kaiken. Tähän tulis hymiö. Olen odottanut lukion alusta asti Päästäkää minut pois Kalliosta -biisiä ja nyt sen aika viimein koittaa. Jes.

Koululta minä, Reetta ja Fanni mentiin Kamppiin Cafe Picnicciin ja oli jotenkin ihanaa olla pitkästä aikaa kolmistaan kahvilla. Sain myös penkkaripuvun, kun Reetta lupasi, että saan lainata sen siskon sinistä pantteripukua. Minäpäs olenkin karhu. Olen maailman viimeinen karhu, jolta kettu ei ole huijannut avannossa häntää. Olen ovela.

Huomenna monilla kollegoilla on tekstitaidon koe. Ihanaa, ettei mulla ole. Teatteriopin tunnit on iltapäivällä ja sinne on kiva mennä. Kurssi vaikutti lupaavalta. Ihana fiilis, ihana elämä. Onpas tänään kaikki ihanaa. Tuokaa mulle ilmapallo, johon voin säilöä sen.

Reetta

383609.jpg