Diipadaapa. Eiliset teatteriopin tunnit oli tosi kivat. En tiedä, kuinka oon niin mieltynyt niihin. Viestin eilen Miikan kanssa yöhön asti. En oo taas kuullu siitä vähään aikaan, hauska oli kuulla. Illalla kipitin äitille kattomaan Miffoa, joka oli suloinen elokuva. Katottiin Elsan kanssa kesätyöpaikkoja ja voi olla, että nyt pitäisi jo hakea jotain. Teakin ennakkotehtävät oon melkein tehny. Vien ne ensi perjantaina.

Näin viime yönä unta pääsykokeista. Se oli kamalaa. En ollu ajatellu, että mua jännittäis niin paljon. Se jännitys oli ihan mieletön. Yhtenä tehtävänä oli mennä jäävedessä kumiveneellä ja sellanen miekkavalas koko ajan tuuppi mua ja mun olis kai pitäny auttaa sitä. Olin koko ajan epätietonen, enkä löytäny mistään sitä tietoa, että pääsinkö jatkoon vai en. Apuva.

Tänään mieleni on kaunis.

Reetta

386157.jpg